Thursday 28 December 2017

Kau Pergi Jua

Salam takziah buat seluruh keluarga Apis diatas pemergian anak beliau "arif" 28/12/17 pada jam 11.40mlm, semoga dicucuri Rahmat keatas rohnya, Aamiin.

 
 Sedikit kisahnya,
Adik Arif baru berumur 9 tahun, anak sulung daripada 4 orang adik beradik dan tinggal di sebuah flat di Klang. Beliau seorang yang periang, aktif bersukan dan gemar bermain drum. Beratnya 45kg.
Namun semuanya bertukar pada awal tahun 2017 lalu apabila Adik Arif mula pening-pening dan kabur penglihatan. Dia kemudiannya dimaklumkan oleh doktor bahawa menghidap ketumbuhan di sebelah kiri kepalanya dan telah disahkan sebagai kanser tisu. Ketumbuhan di kepalanya juga telah menolak bebola mata kiri Adik Arif ke luar. Telinga kiri juga terkesan dan tidak lagi boleh mendengar.
Dugaan yang ditanggung oleh keluarga ini bukan sedikit. 



Jika ada yang ingin membantu, sumbangan bolehlah disalurkan ke akaun bank milik ayahnya. Ini sedikit sebanyak dapat membantu meringankan bebanan keluarga ini. Untuk makluman, ayah Arif tidak lagi bekerja sebagai pemandu lori kerana terpaksa menjaga Adik Arif. Akaun bank milik ayah Arif adalah seperti tertera:

Bank: Maybank
No. Akaun: 1628 4306 6209
Nama: Mohd Nor Hafis Abd Aziz

atau

Bank: CIMB Bank
No. Akaun: 7063 3635 84
Nama: Mohd Nor Hafis Abd Aziz


Terima kasih pada yang telah memberikan sumbangan setakat ini:
PPTD Malaysia
Kelab JPA
KPTD Selangor
Wellcare Selangor
G153 Selangor
Lembaga Zakat Selangor
Jabatan Kebajikan Masyarakat.

1 comment:

  1. semoga rohnya dicucuri RAHMAT dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman, Aamiin

    ReplyDelete

KRISIS PADI? - Part 2

MyApprenticeship

Satu Juta Lagi Peluang Pekerjaan Baharu Sejuta lagi peluang pekerjaan baharu untuk rakyat menerusi MyApprenticeship. Menjanjikan empat ...